۱۶ مرداد ۱۴۰۰، ۱۹:۲۴

در گفت و گو با مهر اعلام شد؛

حضور ۶ خانواده شهید در رونمایی از تمبر/وام دار خانواده شهدا هستیم

حضور ۶ خانواده شهید در رونمایی از تمبر/وام دار خانواده شهدا هستیم

شیراز - بخشدار کردیان جهرم گفت: به دلیل شرایط کرونایی بصورت نمادین با حضور شش خانواده شهید از تمبر شهدا رونمایی شد اما تمبر یادبود را مسئولین به درب منازل تک به تک خانواده محترم شهدا بردند.

سهراب صادقی فرد در گفتگو با خبرنگار مهر پیرو خبر منتشر شده «مبنی بر رونمایی از تمبر اختصاصی شهدا بدون حضور خانواده معظم شهدا»، گفت: آئین نمادین رونمایی از تمبر اختصاصی شهدای شهر قطب آباد به دلیل شرایط کرونایی و محدودیت در ظرفیت مکانی بخشداری قطب آباد با حضور شش نفر از خانواده شهدا و اعضای شورای تأمین شهرستان جهرم و نماینده مجلس برگزار شده است.

وی افزود: متولی برگزاری این مراسم شهرداری قطب آباد بوده که با همکاری بخشداری و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهر قطب آباد انجام شد.

صادقی با بیان اینکه بدلیل شیوع کرونا نتوانستیم کلیه خانواده‌های شهدا را در این مراسم دعوت کنیم، اظهار کرد: بدلیل محدودیت مکانی امکان دعوت از بیست نفر بیشتر برای ما فراهم نبود به همین سبب یک نفر خانواده شهید سلامت، یک نفر خانواده شهید مدافع حرم و چهار خانواده شهید دیگر نیز به نمایندگی از شهدای جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس به این جلسه دعوت شدند.

بخشدار کردیان جهرم با بیان اینکه بخشداری این منطقه از محرومیت‌های زیادی برخوردار است، عنوان کرد: اگر شرایط کرونایی و محدودیت مکانی نداشتیم قدم مبارک خانواده شهدا را به دیده منت می‌گذاشتیم.

صادقی بر ضرورت توجه ویژه به خانواده‌های شهدا و لزوم دلجویی از آن در همه ایام تاکید کرد و گفت: پس از آئین رونمایی با حضور در منازل تک تک شهدای شهر قطب آباد از خانواده‌های این عزیزان سرکشی و با اهدای تمبر اختصاصی شهدا و یک جلد کتاب با موضوع فضیلت نماز از آنان دلجویی کرده‌ایم.

بخشدار کردیان جهرم اضافه کرد: خانواده‌های شهدا با رویی گشاده و با مهربانی ذاتی خودشان پیش از پیش ما را وام دار خود نموده و بحمدلله هیچ‌گونه دلخوری از بخشداری در خصوص آئین رونمایی نداشتند چرا که به خوبی می‌دانند سلامت خانواده‌های شهدا برای مسئولین در اولویت است.

او در پایان یادآور شد: شهر قطب آباد با جمعیتی افزون بر ۷ هزار و پانصد نفر جمعیت ۵۱ شهید سرافراز به میهن اسلامی تقدیم نموده است.

کد خبر 5276038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha